Monday, 6 May 2013

Syukran Jazillan Ya Sahabat =)

Masy'Allah.. Subhanallah.. Alhamdulillah..

Syukur Alhamdulillah dan terima kasih sahabat kerana sudi menghadiahkan buku ini kepada saya..




Sudh smstnya bila msa trluang..cik buku la an cti..bkn ap..an akui msh bnyk ilmu yg an kne cri..smkin byk an selami..mkin byk rse kekurngn menerpa dri.. masa duk rehat2 tenagkan fkrn  tadi.. alhamdulillh kira2 3 hari je an hbskn buku ni.. :) biasala an bc time an rest tu yg lmbt habis tp..wktu sesi mmbce isi yg tersirat dlm buku nii an rasa macam nak nangis tau.. Memang menyentuh hati dan perasaan sungguh buku ni..Alhamdulilah..satu ketika insya-Allah an nk sgt jmpa dgn pngarangnya..ingin juga mnjdi sepertinya :-)

Alhamdulillah,  temanku cik bunga ats pmberian ni alhamdulillah..Terima Kasih banyak2 ye sahabat.. =)

Buku ni memang sangat berguna pada an.. Isi kandungan buku ni pun sangat menarik..
Oleh itu, an sarankan carilah dan bacalah buku ni..memang sangat menyedarkan kita semua.. Nak cerita banyak2 apa yang sanbaca rasanya macam tak seronok lah..lagi seronok kalau baca sendiri..Krik3..smile
=)

1 comment:

  1. harap semua cari tau buku ni..rugi klu x bce :)

    ReplyDelete